Artikeln publicerades 30 april 2024

Nytt webbdiarium för Herrljunga kommun

Efter implementering av ett nytt dokument- och ärendehanteringssystem tidigare i våras, implementerar Herrljunga kommun nu ett nytt webbdiarium. I webbdiariet hittar du från och med maj 2024 kallelser och protokoll till Herrljunga kommuns nämnder, kommunstyrelse och kommunfullmäktige.

Tidigare kallelser och protokoll kommer fortsättningsvis att finnas på Herrljunga kommuns webbplats under ”kommun och politik” i modulen ”nämnder och utskott”.

Under ”informationstyp” i webbdiariet hittar du även en sökfavorit för dagens- och veckans post. Innehållet i diariet uppdateras tre gånger varje vardag. Det nya innehållet hittar du efter klockan 07:00, 12:00 respektive 17:00.

Enligt offentlighetsprincipen har du rätt att läsa handlingar som finns hos kommunen. Men det finns vissa undantag, du får inte läsa sekretessbelagda handlingar eller sådana som innehåller personuppgifter enligt personuppgiftslagen.

Du hittar Herrljunga kommuns diarium Länk till annan webbplats. på vår webb.