Artikeln publicerades 9 november 2021

Föräldracafé och föreläsning om våld bland unga och ungas liv på nätet

Höstlöv i mörkare brun ton

Exempelbild från Kristian Seedorff av Unsplash

Kvällsföreläsning med fokus på våld bland unga, ungas liv på nätet och hur vi vuxna kan stötta våra unga.

Herrljunga kommun tillsammans med Tjejjouren Väst bjuder in till föräldracafé och en kvällsföreläsning med fokus på våld bland unga och ungas liv på nätet. Föreläsningen lyfter kunskaper och verktyg för hur vuxna och vårdnadshavare kan stötta unga i sin närhet.

Föreläsningen är digital, men kommer sändas från Freetime´s lokaler (fritidsgården i centrala Herrljunga). I samband med föreläsningen bjuder vi även in dig som vårdnadshavare till föräldracafé där vi fikar och samtalar om ungas liv och våld på nätet. Det är också möjligt att endast delta i den digitala föreläsningen på egen hand.

Föreläsningen och fikat är kostnadsfritt.

För mer information och anmälan: herrljunga.kommun@herrljunga.se

Varmt välkommen!

Datum: 23 november

Tid: 18.00-20.30